АКУЛА MEDIA
Жінка, за яку в буквальному розумінні,  б`ються всі чоловіки, що її знають. Заради неї вони готові покинути своїх коханок, дружин або розпрощатися з  тривалою холостяцькою свободою.

У Кропивницькому багато чоловіків хотіли покинути дружин заради одруження з власницею 20 мільйонів

14.11.2017 | 17:24
1398

Жінка, за яку в буквальному розумінні,  б`ються всі чоловіки, що її знають. Заради неї вони готові покинути своїх коханок, дружин або розпрощатися з  тривалою холостяцькою свободою.  Які такі магічні чари дають їй можливість купатися в увазі численних претендентів на руку і серце? Вродливе обличчя, струнка постава,  аристократичні манери? Ну і це також. Але все те вкупі нічого не варте порівняно з 20 мільйонами, які їй лишив покійний чоловік. Мільйонів чого? Та хоч би й гривень! Не одному пошарпаному ловеласу чи пияці така сума допомогла б утриматися на плаву. Тим більше, що в  цієї дами у банку була твердіша від гривень валюта. Цю багачку  знає практично весь світ уже не перше століття. Її ім’я Ганна Главарі, персонаж оперети угорського композитора Франца Легара «Весела вдова». Сценічна  адаптація – Володимир Масс та Михайло Червінський. Історію полювання  на багату наречену показав у Кропивницькому Криворізький міський музично-драматичний театр імені Т.Г. Шевченка.

 «Весела вдова» - це оперета. Вінтажний жанр, що не передбачає в сюжеті жодних драм - лише курйозні та комічні ситуації з хорошим кінцем та численними піснями й танцями.  Жанр, скажемо прямо, на любителя. Живучість оперети в репертуарах різних театрів та не така вже й мала кількість глядачів у залі Кропивницької філармонії засвідчує, що такі любителі не переводяться. Бо,певно, від старшого покоління знають, що оперета обіцяє незмінний релакс без навантаження глядача безплідними міркуваннями щодо проблем буття.

Чи  втрималися кривоніжці в рамках класичного жанру? На рівні  музики - так. Живий оркестр  безпосередньо в глядацькій залі і вокальні номери без жодних фонограм. Костюми теж атмосферні, без недоречних осучаснень. В акторській грі ключове гумористичне навантаження лягло  не на головних героїв. Від Ганни (Юлія Тинна) та її коханого графа Данила (Володимир Вітренко) по сюжету тільки й вимагалося бути молодими та привабливими і промовляти чи проспівувати банальні тексти.  Основну ж  дію забирали на себе персонажі другорядні - ті самі  мисливці за грішми Ганни та їхні зрадливі  примітивні дружини. Серед цієї публіки  безсумнівним лідером був Володимир Бездомников у ролі  посла  законспірованої держави, яку він  урочисто йменував «нашей маленькой, но великой родиной» (вистава йшла російською мовою). Зігнутий у три погибелі дідок зростом  більшості партнерів до пупа , а власній дружині до колін, можна сказати, сам-один «зробив» спектакль на 50 відсотків!Якщо пригадати  світову кінокласику, то це аналог Луї де Фюнеса.  Не раз примушував публіку підсміюватися і  віконт де Каскада (заслужений артист України Василь Короленко, котрий свого часу  працював  у театрі корифеїв у Кропивницькому). Елегантний аристократ, у  якого через гульки лишилося тільки й багатства, що блискучі штиблети і фрак, явно обійшов би всіх суперників, аби весела вдова  не захопилася іншим.


Деякі питання викликали режисура , сценографія та хореографія. Настільки я  розумію, глядачам Кропивницького  показали не  класичний канкан, як було заявлено. І танцюристам явно ніде було розвернутися.  Також під час дії деякі персонажі просто нерухомо мовчки стояли  в глибині сцени, що навіть для драми  перебір, а для веселого динамічного жанру тим більше. І нарешті,  «Весела вдова» повинна б мати і веселий  візуальний фон - декорації, світло, реквізит. Зважаючи на формат вистави, тут не були б перебором блиск, пишні декорації та яскраві кольори, однак усе це не дотягувало до бутафорського  опереткового рівня.

Уже після вистави Василь Короленко пояснив, що на стаціонарі в Кривому Розі «Весела вдова»  має значно  ефектніший вигляд. А на гастролі криворіжці взяли тільки те, що вмістилося в транспорті та втиснулося в габарити філармонійної сцени міста Кропивницького.

Якщо  зробити спробу спроектувати легковажну «Веселу вдову» на відповідність серйозним реаліям, то думки звідси витікають не дуже веселі. Зокрема, кожному з нас незалежно від століття, в якому живемо, віку, краси і таланту слід остерігатися подружньої невірності. А багатим нареченим (і женихам теж) - боятися облудних зізнань у коханні, в результаті яких ваші гроші можуть опинитися у чужій кишені.

Уданому разі  так і сталося. Граф Данило, сам того не очікуючи і бажаючи лише кохання з красунею, цілком законно став  власником усіх мільйонів веселої вдови!

Ніна Даниленко


21.11.2017 18:33
Два підприємства з Кіровоградщини увійшли до сотні найдорожчих брендів України. Про це повідоляє "Акула" з посиланням на "Новое время" Рейтинг ТОП-100 найдорожчих національних торгових...
21.11.2017 17:30
На oбхoді міста Знам’янка активнo прoдoвжується будівництвo дoрoги. Прo це пoвідoмляє прес-служба САД Кірoвoградськoї oбласті, передає "Акула". На двoх ділянках oднoчаснo працюють oбидва...
21.11.2017 16:52
На десятій сесії кіровоградської міської ради  народні обранці підтримали проект рішення №1359 «Про ліквідацію «Кіровоградського кібернетико-технічного коледжу». Зазначимо, що  згідно ...
21.11.2017 15:44
На першому засіданні десятої сесії міської ради  депутати підтримали проект рішення №1224 Про передачу з державної власності до комунальної  світлофорних об’єктів. Загалом у ...
21.11.2017 15:30
Вчора, 20 листопада, о 06:54 до Служби порятунку «101» надiйшло повiдомлення про пожежу на першому поверсi двоповерхового житлового будинку на вул. Шевченка у мiстi Долинська. Про це повiдомляє...